rankscore.pl

Biznes IT Marketing

Integracja amazon
Marketing

Integracja amazon – wartościowy pomocnik

Każdy, kto zaczyna działać w branży sprzedażowej, nastawia się na zdobycie zysków. W pewnym stopniu może je zapewnić jakość oferowanych produktów, ale warto podjąć jeszcze takie działania, dzięki którym na towary zwrócą uwagę potencjalni kupcy. Bardzo dobrym sposobem na pozyskanie nowych odbiorców jest umieszczenie swojego asortymentu w zasięgu ich wzroku – na przykład na takim portalu sprzedażowym, który chętnie odwiedzają. A kto powiedział, że musi to być tylko portal krajowy?

Integracja Amazon – w czym pomoże?

Coraz więcej przedsiębiorców, którzy działają w branży e-commerce, ośmiela się na wyjrzenie poza rodzimy rynek konsumencki. Pomaga im w tym Amazon – portal, który dociera do mieszkańców znacznej części Europy zachodniej. Dzięki niemu można zdobyć klientów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji czy Hiszpanii. Ale czy ogarnięcie takich kanałów sprzedaży nie będzie zbyt dużym wyzwaniem? Nie, jeśli skorzysta się z pomocy, jaką oferują platformy sprzedażowe.

ErpBox ma dla swoich klientów cały wachlarz narzędzi, dzięki którym prowadzenie szeroko zakrojonej działalności stanie się znacznie prostsze – między innymi dlatego, że w wielu zadaniach wyręczy zautomatyzowany system. ErpBox zajmie się obsługą głównej strony sklepu, ale też wszystkich innych kanałów sprzedaży, jakie stworzy sobie właściciel firmy. Takim kanałem może być również konto na portalu Amazon. Żeby ErpBox mógł się zająć sprawami związanymi z tutejszą sprzedażą, trzeba uruchomić funkcję nazwaną jako „integracja amazon”. Właśnie wówczas platforma będzie miała dostęp do danych spływających z tego kanału, będzie mogła wydawać polecenia i przeprowadzać różne konieczne czynności.

Jakie konkretne korzyści może dać integracja Amazon?

  • przyjmie zamówienia i je obsłuży – wysyłając odpowiednie wiadomości zwrotne do klientów
  • automatycznie zaktualizuje status każdego zamówienia
  • zbierze uporządkowaną bazę danych i pozwoli ją wygodnie przeglądać, z pomocą różnych filtrów
  • samodzielnie przypisze kurierów do realizacji konkretnych zamówień
  • automatycznie wydrukuje listy przewozowe
  • połączy kilka zamówień klienta w jedno
  • pozwoli sprawnie przeszukać bazę ErpBox
  • pomoże zarządzać ofertami wystawionymi na Amazon.

To tylko wybrane, najistotniejsze korzyści, jakie można odnieść ze współpracy z tą platformą sprzedażową. ErpBox bardzo szybko okaże się pomocną dłonią, dzięki której będzie można zapomnieć o wielu odtwórczych zajęciach. Powierzając je takiemu pomocnikowi, można skupić się na snuciu kolejnych planów sprzedażowych, na przykład takich związanych z wkraczaniem na nowe rynki konsumenckie.

Amazon zapowiada, że wkrótce bardziej otworzy się na polskich przedsiębiorców. Ale można już teraz zacząć swoją przygodę z tym portalem. Integracja Amazon, jako narzędzie, świetnie się przyda także w przyszłości. Z takim pomocnikiem wszystko okaże się łatwiejsze – i dalsze plany sprzedażowe rozwiną się znacznie szybciej, niż można by się tego spodziewać. A nowe sukcesy mogą ośmielić kolejne ciekawe pomysły – wszystko z korzyścią dla prowadzonego biznesu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *